Fotoğrafçılık ve Sosyal Medya – Kanal 24 ‘te Konuktum

Bu sabah Kanal 24’te Tıkırtı Gazetesi isimli programda “Fotoğrafçılık ve Sosyal Medya” konusuyla beraber Sayın Özay Şendir’ in konuğuydum. Aslında olay çok çabuk gelişti, cuma günü konuk etmek istediklerini belirtince ben de seve seve kabul ettim ve bu sabah saat 9.15’te canlı yayındaydık. Bana bu konuda konuşma ve fotoğrafla ilgili bazı önemli bilgileri vermeme vesile oldukları için Özay ve Tunahan Bey’e buradan da teşekkür ediyorum. Programda fotoğrafçılık, internetin getirdikleri ve sosyal medya paylaşımları üzerine hızlı bir sohbet yapma imkanı bulduk. Altta videoyu da sizlerle paylaşıyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=hrvpmDbpeYA

  • Bahadır Eren

    Gerçekten seni orada gördüğümde tüylerim diken diken oluyor. Kendi kardeşim, abim başarmış gibi seviniyorum. Yolun açık olur umarım. Azmin herkese örnek olsun.

    • tahiryildiz85

      Cok tesekkur ederim Bahadir, duygulandirdin beni.

  • İyi bir program olmuş, ve Oldukça yorucu olmuştur :)

    • tahiryildiz85

      Tesekkurler, evet biraz hizli ama guzel :)

  • Varol Aksoy

    sunucu ne kadar heyecanlı senden fotoğrafla ilgili bir şeyler öğrenmek için :) çok başarılı olmuş Tahir, kutluyorum. :)

    • tahiryildiz85

      Cok dolu birisi Ozay Bey Varol, tanismani isterim cidden, tesekkur ederim :)

  • Cuma Yeşilbağ

    Tahir abim gayet başaralı gayet güzel olmuş bilsem izlerdim :( bi şekilde neyse buradan izledim olsun çok iyi yerlere değinmişsin

    • tahiryildiz85

      Tesekkur ederim Cuma, bana ne sorulduysa onu cevaplamaya calistim, zaten konu uzun saatlerce konusulabilir :)

  • Koray BATTAL

    Sizi uzun zamandır takip ediyorum. Ürün tanıtımlarınızdan, fotoğraf hkkındaki hakkındaki her türlü verdiğiniz teknikler sayesinde çok geliştiğimi düşünüyorum. Sizin gibi bilgilerini paylaşmaya açık fotoğrafçılara ihtiyacımız var. Teşekkür ederim.

    • tahiryildiz85

      Çok teşekkürler Koray Bey, elimden geleni yapmaya devam edeceğimden şüpheniz olmasın.

  • Behlul Kara

    Tebrik ediyorum sizi Tahir bey,
    Yazılarınızı,ürün inceleme vidyolarınızı kısacası sizi blogunuzdan takip etmenin yanı sıra televizyon programlarında da görüyor olmak nedendir bilmiyorum beni heyecanlandırdı.
    Ülkemizde fotoğrafçılık ve ekipman satışı hususunda çok büyük bir boşluğu doldurmuş olmanızın bu heyecanda etkisi büyük.
    Başarılarınızın devamını diliyorum.

    • tahiryildiz85

      Teşekkürler :)

  • Beni çek arkası flu olsun abi gece gece güldürdün :) başarılarının devamını dilerim abi kolay gelsin :)

    • tahiryildiz85

      Di mi ama fluluk önemli :)

  • gökhan çako

    Oldukça güzel bir yayın olmuş hızlı olmasına rağmen bence yıllardır ekran karşısında gibi yorum vermişsin tebrikler başarıların daim olsun kardeş.

    • tahiryildiz85

      Çok sağol Gökhan, selamlar…

  • Tıkır Tıkır bir sohbet olmuş. Bir çok kişinin aklındaki sorularında cevapları verilmiş. Tebrik ederim :)

    • tahiryildiz85

      Teşekkürler Adem :)

  • Bünyamin

    Sunucu ikide bir sözünü kesti ya sinir oldum. Tüm sabah programı sunucuları aynı mı olur yaa!

  • Bünyamin

    Umarım bundan sonra sizi televizyonda daha çok görebiliriz.

  • Büdü

    Sunucu sizden daha heyecanlıydı. Oldukça akıcı ve güzel konuşmuşsunuz Tahir bey. Umarım başarılarınızın devamı gelir tebrikler.

    • tahiryildiz85

      Çok teşekkür ederim :)

  • Tebrik ederim çok beğendim ve sevindim. Daha iyi yerlerde olman dileğiyle ;)

  • bende sıkılmadan izledim cidden çok başarılısınız tebrik ederim..

  • Erinç

    Tahir ben erinç :)) Sohbet ettiğim ve sürekli sıkılmadan beni dinleyen arkadaşımın Televizyon Programlarına çıkması beni çok onurlandırdı.Başarılarının devamını dilerim.Sen bizim gibi amatör veya ileri seviyede kullanıcılar için bir örneksin.Samimi söylüyorum.Sıkılmadan beni dinliyorsun.Sorulara cevap veriyorsun.Yaptığın işte en üst noktaya gelmen dileğiyle.Sevgiyle ve esenlikle kal…

  • tahiryildiz85

    Selam Erinç, çok teşekkür ederim samimi yazın için :)

  • Pingback: Sosyal Medya, Fotoğraf ve Turizm - Turizm Teknolojileri Zirvesi 2013 | Tahir YILDIZ()